22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




آهنگ جدید و بسیار زیبا از امید به اسم چکاوک
نویسنده : ابراهیم 27 / 9 / 1394 ساعت 19:7 بازدید 652 بار


امید آهنگ چکاوک

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امید چکاوک

شب داره از چشمایه تو

میرزه رویه تن خود
از رو حریره بدنت سر میخوره ساتنه قم
ستاره میچینی و ماه زل میزنه به بغضه تو
چکاوکه بی سرزمین

این فصلو از اینجا نرو
از رو نگاهت بی دلیل رد نگامو خط نزن
عشقه تو آدم نمیشه حوایه بیقراره من
وقتی که گریه میکنی

مرگ از توو قلبم میگذره
شب از چشات شروع میشه

وقتی که خوابت میبره

موهایه بازت تو هوا

بادو به زنجیر میکشه
حق داره هر کی مثه من

عاشقو دیوونت بشه دلتنگیهاتو بعد از این

با دستام از ریشه بکن هر چی که خوبه ماله تو

تنهایی هات برایه من تنهایی هات برایه من

تنهایی هات برایه من


دسته بندی : موزیک و آهنگ، ایرانی غمگین، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات